MGS we wczesnej fazie produkcji

Chciałem przedstawić jak prezentowały się wczesne wersje gier z serii Metal Gear Solid.

Na pierwszy ogień idzie pierwsza część MGS. W tle przygrywa pierwsza wersja Metal Gear Solid Theme. Z tego co słychać nie jest tak epicka jak utwór Harry Gregson-Williamsa. To co już na początku widać to lepsza grafika niż w finalnej wersji gry. Takie oświetlenie musiało robić w tedy wrażenie. Najwyraźniej PSX nie był w stanie tego udźwignąć. Widać także inne menusy i interface. Archaiczne. Dobrze, że zmienili wygląd.

 

 

Niestety nie mogłem znaleźć filmów z MGS2. Tak więc teraz kolej na MGS3. Prototypowa wersja powstała na silniku drugiej części. W tle klimatyczna muzyka, pasująca do zasnutego ciemnością lasu. Właśnie ciemnością. W ostatecznej wersji las nie był tak gęsty i mroczny. Można zuważyć także większą ilość drzew. Pewnie znowu konsola nie pozwoliła spełnić marzeń designerów. Snake w prezentacji ma strój Iroquiosa Pliskina (czyli Snake’a) z MGS2. Lepiej wygląda natomiast termowizja. W becie nie różni się on znacznie od tego z dwójki. W MGS3 dostaliśmy już poprawnie działający termowizor, pokazujący poprawnie rozmieszczenie ciepła.Gameplay został ten sam. Niestety nie zostało pokazane czy już wtedy twórcy chcieli umieścić w grze system przetrwania oraz CQC (system wali wręcz).
Advertisements

Jedna odpowiedź to “MGS we wczesnej fazie produkcji”

  1. wynmacher Says:

    No widać że ten MGS1 robił wrażenie…sczegulnie LOGO.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: