Devil May Cry 4 – Dante VS Nero

Komentarz zbędny. Zapowiada się piekielnie dobra gra.

😉

komentarzy 9 to “Devil May Cry 4 – Dante VS Nero”

  1. czyja to dupa na ostatnim obrazku ?

  2. Major Zero Says:

    Jakiejś przeciwniczki.

  3. ProChaoS Says:

    Czekam na demo na PS3. Możliwe, że ukaże się dzisiaj.

  4. A co to jest, toto różowe na ostatnim obrazku? Wygląda jak czyjaś pupa ;]

  5. Sądząc po Screenach gra będzie świetna 🙂

  6. benitokks Says:

    Ja czekam aż to pojawi się na Sky, ostatnio wydałem trochę kaski na gry (Uncharted, Lair, Resistance, Ratchet, HS) trzeba teraz trochę przystopować i posiłkować się możliwościami jakie daje konsola M$;P

  7. Ja niecierpliwie czekam na wersję PC, mam DMC 3 i jestem nim zachwycony. Jak już będziecie mieli to demo to napiszcie coś o grze na Waszych blogach 🙂

  8. Major Zero Says:

    Grasz padem?

  9. Gra zapowiada się świetnie. A ten ostatni obrazek i napis Sweet! Normalnie nie wyrobiłem…

Skomentuj

